Alla inlägg under augusti 2013

Av Henric Willman - 16 augusti 2013 21:37

Hejsan:)
var ju ett tag sen jag var inne och skrev om det var en vecka sen eller vad de kan vara^^
Vad har man gjort:)
var ju första arbets veckan denna vecka så har varit lite så där att gått från 7 till 16.00 men de gick allt sista dagen känndes de skit gött att komma hem:)
men nog om det vad har man gjort då ja det vanliga som jag skrev innan semester och på semester praktik från 07.00 till 16.00 har faktist gått bra:)

ja de var väl lite om veckan som ha gått:) lite snabbt:)



Av Henric Willman - 9 augusti 2013 22:54

Hej på er där ute i somamrkvällens timmar:)
ja det var ju ett tag sen man var här ine och skrev tror att de var den 4 augusti...
Jösses vad mycket som har hänt men nu ska ja ta och tästa en ny grej i ställe för skriva vad man ha gjort varje dag så blir det ett enda långt i ställe:) ja ni förstår när ni väl ser det^^:)
Då ska vi se vart vi ska börja...

ja som ni vet så har jag haft semester dock en vecka och 2 dagar i vecka dom andra dagarna måndag,onsdag,fredag har ja varit på sporthallen och har tagit ansvar kan man säga (helt ensam)
Känner mej faktist stolt och glad att jag fick ta det ansvaret för mej sj och bestämma lite hur jag vill:)
så i dag var det den sista dagen på semester/sporthallen för deta året tror ja i alla fall...


Vad har jag lärt mej under dom här veckorna som jag ha tagit ansvar för ett helt område sj..
Joo hålla tider,koma i häg,lägga upp arbetsdag,tagit beslut med mera och det som ja tycker bäst om...att ingen har bossat över mej..joo jag sj då har väl gjort det:)


så man kan säga att jag är som en helt annan person när det gäller jobb är på en ny nivå(A)

Det finns ett ord språk som man säger..borta bra mej hemma bästa..då kan jag säga så här Borta på annan praktikplats bra men på mitt vanliga praktikställe bäst:) där fick ja till det minsan:)


Ne nu blir det att bara sätta sig framför tv ett tag innan man ska lägga sig och åka till Pappa:)

nattti:)



Av Henric Willman - 4 augusti 2013 22:13

hejsan var inte ine på ett tag dock...har inte haft tillgång till datorn på grund av ett skäll;/
Var ju ine den 1a och skrev lite...men här kommer det väl en del info då..

Hämta en kompis som jag skulle vara med och vad händer tror ni? joo hon sitter vid datan från tisdag till fredag...JÄTTE kul inte när man hade hoppas på en vecka med massa prat och skratt dock blev det lite av det men inte så möö då..
Tycker det var bortkastad tid hade kunnat göra annat än att umgåts med henne...
men nu är det som det är....


och nu på kvälen har ja varit oss mamma och ätit lite mat samt prata lite..:)


bara ta nya tag och glömma bort det som hände...och se framåt:)

8/1

Av Henric Willman - 1 augusti 2013 23:23

Hejsan på er för utsäkta mej att jag inte ha varit innne på nån dag men har haft lite mycket att göra och annat i mitt liv;/
men nu är det ny månad hade hoppas på en bättre start på denna månad men neej då så belv det inte strul med penger strul med allt ting känns det som;(
vf ska allt hända just meeej;(
men bara försöka och se uppåt och inte stanna där jag är i dag...


nu blir de film och tänka på annat nån timme innan ja somnar...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards