Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

11/7 samt 12/7

Av Henric Willman - 12 juli 2013 23:04

Hej på er...:)
hoppas ni har haft det bra ute i solen 2 dagar nu med mycket bad och skoj:)
sj ska ja försöka komma på vad ja gjorde i går^^

Torsdag den 11/7
Vakna vid 5 tiden åt lite frukost samt la sig åter vakna vid 11 typ så fick ja ett smsa av mitt boendestöd som kom men dock var hon 3 minuter sen så fick lite tid till goodo:)
sen va hem till mamma typ hela dagen samt kvällen så avsluta ja kvällen med en film dock somna jag inan den han och böjra^^

Fredag den 12/7

Vakna vid 4a vad bliiir det;/
Åt frukost åter och la me ner ingen:)
och vankna vi havl 10 med att mamma ringer så var de dags att gå upp och dra upp till sporthallen och ta emot lite saker så nu har man ansvar i 5 veckor måndag,onsdag,samt fredag:)

Så nu får man vissa vad man går för helt ensam på området så hopaps de går bra:)
Sen har jag och mamma tvätta och städa hennes bil samt varit och handlat så bjöd på grillat hemma oss mamam samt tog en kall och go öl som jag ha vänta de var super gött:)

och nu sitter man här och funderar lite vad man ska skrvia om till vecka det blir nån ting de kan ja lova:)


ne nu ska ja se på film och bara måå gött:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henric Willman - 16 augusti 2013 21:37

Hejsan:)var ju ett tag sen jag var inne och skrev om det var en vecka sen eller vad de kan vara^^Vad har man gjort:)var ju första arbets veckan denna vecka så har varit lite så där att gått från 7 till 16.00 men de gick allt sista dagen känndes de sk...

Av Henric Willman - 9 augusti 2013 22:54

Hej på er där ute i somamrkvällens timmar:)ja det var ju ett tag sen man var här ine och skrev tror att de var den 4 augusti...Jösses vad mycket som har hänt men nu ska ja ta och tästa en ny grej i ställe för skriva vad man ha gjort varje dag så blir...

Av Henric Willman - 4 augusti 2013 22:13

hejsan var inte ine på ett tag dock...har inte haft tillgång till datorn på grund av ett skäll;/Var ju ine den 1a och skrev lite...men här kommer det väl en del info då.. Hämta en kompis som jag skulle vara med och vad händer tror ni? joo hon sitte...

8/1

Av Henric Willman - 1 augusti 2013 23:23

Hejsan på er för utsäkta mej att jag inte ha varit innne på nån dag men har haft lite mycket att göra och annat i mitt liv;/men nu är det ny månad hade hoppas på en bättre start på denna månad men neej då så belv det inte strul med penger strul med a...

Av Henric Willman - 27 juli 2013 18:09

Men hej på er där ute:)Ja först får ja säga så här jösses villka underbara dagar det ha varit..var ju inne i onsdags och skrev lite granna nu hoppas ja att de kan bli lite mer än det som ha varit:) Torsdag vad gjorde man då^^hmm nu ska vi se har gl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards