Alla inlägg den 13 april 2013

Av Henric Willman - 13 april 2013 12:03

Hej på er där ute:)
märke ju att det var typ 1 veck sen jag skrev^^
Vart ska man börja...


Måndag till tosdag..

Praktik som vanligt bland annat har jag eller vi gjort lite av varje bytt lyssrör,bytt en toastol,sopat grus,kört skräpp med mera så kan man väl säga att en toppen vecka helt klart:)
Och efter praktiken så har ja väl inte gjort såp mycket mer än Körskolan men blev lite besviken på mej...fick 14 av 70 på Fas fordon;(men bara ta om tag och se det positiva i det hela:)
städat,tvätta,möblera med mera:)
Bakat bröd:)
 ja de var ju lite om veckan det:) nu till fredag den 12/4

Mötte om kontaktperson gick väl ganksa så bra få dra med den ett tag till.

Fika med mamma kassta lite pil ätit mat,handlat blev en film och lite annat smått och gott:)

och på kvällen så såg jag star wars 1 filmen och kassta lite pil:)

 sen såg ja på den där filmen som ja inte tyckte va nått vidra bra den sjönk i mina ögon..;/
 och nu sitter jag har och tar de lungt:)


Den filmen sjönk i mina ögon.....trode att den skulle vara bättre men men;/

 


Inte så roligt att vakna upp till;/(

 


Han bara växer och växer för varje dag som går:)

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards