Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Henric Willman - 6 juli 2013 22:56

God kväll på er där ute i sommarens timmar som är kvar av denna lördagen:)
får säga sorry att jag inte va ine i går och skrev glömde bort det;(
men det får ja väl ta ingen nu då^^

Fredag 5/7

Första semester dagen tog jag en sov morgon det känndes ganska så gött kan ja lova sen inte så möö vad ja kom i häg mer än det vanliga,mat,datan,mat,mamma,prata lite med syrran och hennes kompisar samt några andra tills de var dax att gå hem^^

Lördagen den 6/7
Vaknar typ vid 9 känner mej inte helt okej spyde en gång under natten om det var nått dåligt jag har ätit eller så under fredagen men fick smsa till pappa och säga att ja inte kommer..;/
Men i alla fall så fick ja ett smsa av emil så han och jag va på sjöfartens dag och kolla och prata samt tog ja nogra kort som ja kommer lägga ut här:)
Annars inte så möö mer än gick hem till mamma efter åt och satt där dock var inte mamma hemma hon är ute på annat^^Hehe men syrran,kim och billy var hemma så fick prata och äta lite samt tv...

och nu sitter man här typ och försöker komma på vad mer man ska skriva eller om man nöjer sig så^^

Dock kommer ja inte lägga upp alla bilder...blir några stycken som ja tycker att blev bra^^


 


 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards