Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Lite blandad och det lägsnta blogginlägge hittils:)

Av Henric Willman - 27 april 2013 22:00

Tänk vad tiden går fort...snart är vi ine i maj redan^^
det var ju ett tag sen jag skrev här ine det var i tisdags om inte ja mins helt fel^^

tror de va det eller så var de nån annan dag skit samma men nu är jag här åter^^och ska skriva lite granna:)


Onsdagen 24/4

Praktik gick ganska så bra vackna vid 4a som vanligt upp gör sig klar och sånt där...
och i väg flött på ganska så bra får ja väl säga:)

vad gjorde man då ja lite av varje....hem och plugga körkort sen lite annat smått och gott och sen blev de natten^^


Torsdag den 25/4

Praktik som vanligt och dena dag är lika som alla anda dagar sopning av grus hela dagen kännde sig ganska möör i kroppen efter en dag mitt grus och allt ting vad dom kan erbjuda;(
sluta vdi 13.00 hem och laga matlådor och invänta boendestöd..och nu tänker ni alla vad ett boendestöd är för nån ting joo de ska ja tala om för er...Det är en person som kommer hem en gång i veckan i 2 timamr och lagar mat planerar veckan med mera och lite anant:)så jag hopaps att ni fatta lite i alla fall.. blev 4a stycken lådor sen satt vi och prata en stund:)

efter de så plugga ja lite körkort och greja hemma:)
och till mamma och såg på tv och umgick med henna syrran och hennes kille...


Fredag dden 26/4

Torsby nästa på möte om hr jag mår och lite anant...blev rent av förbanad ursäkta mitt uttryck men dom satt och sa emto mej att jag har varit full och lite anant...;/det har ja ju inte!!!!!så nu ska man till soc helt plötsligt jätte kul undra villka som ska de inte jag i alal fall..men men får se hur de går men är inte alls på så där toppen humör;(
Men nog om det..hem och göra sig klar för en resa mott karlstad och vara med min vän som betyder allt för mej just nu:)Vi prata och gick runt i karlstad och ut till mariebergskogen och satt där och prata och kolla på naturen^^
sen vidare mott vålberg och till brorsan:)
Väll där så fick ja leka med hans dotter hon bjöd på ( plast mat) de var ju bara att se glad ut och äta....
satt och prata ett tag om lite mellan a till ö typ..^^
sen var de mott kil och kränga däck gick väl ganska så bra kan man väl säga^^

efter de så åkte vi mott sunne och hem ...

Känns faktist ganska så gött att få komma hem efter en dag emd båda skratt och tänk:)


Lördag den 27/4

Vacknar typ vdi 8 tiden och upp käka lite frukost och klä sig för en dag med nya möjligheter och svar på saker och ting^^

hjälpte en gammal praktikledare att köra ris till tippeen för det fick man CD växlare plus 2 högtaalre:)^^:P
och dena dag har varit tille trevligt spelat yatzi med mama syrran och brosan,samt kastat pil med syrran^^

sutit vid datan läst lite körkort samt ätit mat,varit uta och lite anant smått och gott och nu sitter man här och tar det lungt:)


det var väl lite om vad jag har gjort under dom har dagarna^^:)








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henric Willman - 16 augusti 2013 21:37

Hejsan:)var ju ett tag sen jag var inne och skrev om det var en vecka sen eller vad de kan vara^^Vad har man gjort:)var ju första arbets veckan denna vecka så har varit lite så där att gått från 7 till 16.00 men de gick allt sista dagen känndes de sk...

Av Henric Willman - 9 augusti 2013 22:54

Hej på er där ute i somamrkvällens timmar:)ja det var ju ett tag sen man var här ine och skrev tror att de var den 4 augusti...Jösses vad mycket som har hänt men nu ska ja ta och tästa en ny grej i ställe för skriva vad man ha gjort varje dag så blir...

Av Henric Willman - 4 augusti 2013 22:13

hejsan var inte ine på ett tag dock...har inte haft tillgång till datorn på grund av ett skäll;/Var ju ine den 1a och skrev lite...men här kommer det väl en del info då.. Hämta en kompis som jag skulle vara med och vad händer tror ni? joo hon sitte...

8/1

Av Henric Willman - 1 augusti 2013 23:23

Hejsan på er för utsäkta mej att jag inte ha varit innne på nån dag men har haft lite mycket att göra och annat i mitt liv;/men nu är det ny månad hade hoppas på en bättre start på denna månad men neej då så belv det inte strul med penger strul med a...

Av Henric Willman - 27 juli 2013 18:09

Men hej på er där ute:)Ja först får ja säga så här jösses villka underbara dagar det ha varit..var ju inne i onsdags och skrev lite granna nu hoppas ja att de kan bli lite mer än det som ha varit:) Torsdag vad gjorde man då^^hmm nu ska vi se har gl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards