Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Henric Willman - 10 juni 2013 23:00

God kväll på er:)

Då var det måndag och sista skol veckan för er som tar sommarlov och ni som tar studenten fredag eller måndag börjar arbetslivet för er...ett stort lycka till:)


För 3 år sen tog ja studenten känns som det var i går man tog den ne men det känns faktist bra att de har gått så bra som det har gjort för mej...dock har ja praktik än så länge men det är ju nån ting i alla fall och man får ju en inkomst som man kan leva i alla fall:)
fick praktik med en gång på första dagen i arbetslösheten så man får ju ha tur i bland:)


ne nu pratar vi om annat typ vad jag har gjort i dag..
Praktik som vanligt mellan 07.00 till 16.00
I dag var de super bra dag...
det är ju studentveckan så det inebär att jag och 2 till ska sätta upp scen,stolar ska tejpas,med mera så det har ju rullar på ganska så bra...inte varje studnet man tejpar första dagen känner mej stolt att jag har hunnit med det i alla fall och en massa annat förstås tex klippt fottbollsplan ja de var väl de enda (haha)


ja sen har ja pluggat KÖRKORTSFAS gick jätta bra så i mörra blir det mera plugga för på onsdag så smäller det:)


ne nu har ja inget mer att säga än natti natti på er:)



jag för 3 år sen:)

 


Ja då börjar vi så smått då:)

 


Det börjar ta form:)

 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards