Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Henric Willman - 20 juni 2013 23:20

God kväll på er där ute:)
allt bra med er??
Med mej är det super bra tror jag i alla fall hmm joo då :)
det är minsan torsdag i dag rättare sakt hela dagen..
Ja då vad ska man skriva om denna gång..lite om dagen?Det var väl en bra ide??:)
Okej då börjar vi..
Praktik mellan 07.00 till 13.00
Lite av varje faktist dock inte så mycket men fått gjort en hel del minsan:)
bland annat har vi satt fast ett tvättställ,samt grejet lite på ett annat ställe som heter bergskog med lite av varje samt  åkt bil ovanligt oooneeej;/

frästen det hände en sak uppe på bergskog i dag när vi invänta en som skulle hjälpa till med tvsökning...vi fick en koppkaffe samt jordgubbar med grädde..
Handledaren:Kom så går vi ut och sätter oss.
Jag:Visst.

Handledaren: I skuggan..

Jag:ok
Handledaren:hjälp till att flytta borde men håll i koppen..
Jag:Okej 

och vad händer tror ni? Joo ja råka ju så klart stöta till en stol så våra talrikar med jordgubbar och grädde åker ner i gräset^^

Handledaren: Ja det var dom jordgubbara^^

 fick oss ett gott skratt må ni tro:)^^


nu kankse ni undrar varför jag skriver 13.00 joo därför att vi som jobbar inom kommun går halvdag när det är lång ledigt eller vad man säger dock sluta inte vi för ens vid 14.00 typ...så är livet..


annars så har ja inte gjort så möö mer än bakat börd,tvätta,städa,varit till mamma bjudit henne på mat med

mera..:)


dock kommer ja inte vara inne på hela helgen...åker bort under helgen men kommer hem på söndag då blir det ett stort inlägg med bilder samt text:)
trevligt middsommar på er:)



Mina fralor som ja baka:)

 


samt en bild på mej:) (ny)

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards