Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Henric Willman - 13 juni 2013 22:37

God kväll på er där ute i det underbara sommar vädret:)
ja ni det var ju i tisdags jag var in här och skrev sist inte så möö har hänt men en del som ja tänkte skriva lite om...

Ja vad säger ni ska vi börja med i onsdag...
Ja då var det onsdag den 12 juni och en stor dag för mej...mott örebor på skrvning för körkorte..dock så kugga ja på det fick 48 av 52 heller 48 än 51 som ja fick föra gången..bara ta nya tag och plugga lite mera och lite mera och lite mer ändå..:)
fick i alla fall köra hem från karlskoga gick väl 100 till 140 typ hela vägen hem stort sett^^nee då inte rikgit men nästan i alla fal...:)
Ja sen var de ju bara att plugga lite mer på de som man kugga på så det blir att läsa läsa läsa nu dom här veckorna tills man skriver upp åter...:)
 ja det var väl lite omden dagen som var...


Torsdag den 13 juni..
Stora dagen för mina syskon som ha klarat av 4 år i skolan så i dag sprang dom ut med sina klasser och kamrater..:)
och jag ahr haft praktik från 07.00 till 14.00 typ..
Så vad har jag gjort i dag då..

Inte så möö eller hmm..joo ganska så mycket i alla fall har fixat det sista inan studenterna kommer så det blev en lyckad dag för alla tror jag minsan och fick vara fotograf på arbetstid:)

ja sen har jag och arbetskompisen varit ute och görslat en plan och natuligt viss så rengna det ju typiskt var som en ja vet inte vad men jag var i alla fall Blött som det droppa om mej så kan ni föra ställa er^¨

ja sen efter praktiken så cykla jag hem till mamma och fika,med farfar,marie,kim,billy,anna,line-mari,mamma,mats,susanne,charlotte:)Så hade en trevlig stund där medans det vara:)

sen ja sitter man här och funderar lite på vad ja ska göra under helgen samt i morgon:)


så här såg portalen ut som dom blivande studenter sprang ut i dag 12.13 som jag och 3 stycken har fixat och satt ordning allt ting:)

 


Min ena syrra och henns kille dock är det fel skylt då...hon heter charlott som är på bilden ^^

 


Syrran som är stolt student:) susanne

 

susanne,marie,farfar,charlott,mats:)

 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards