Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Henric Willman - 16 juni 2013 21:35

Hejsan på er...Jag får ursäkta att jag inte ha varit ine och skrivit på hela helgen men har haft annat för mej så nu blir de väl ett ganska så långt inlägg men det är ni väl vana vid deta nu..

Happ då ska vi se vart vi ska börja:)

Fredagen den 14/6
Ledig dagen efter alla har gått ut gymmnasiet...så tar man en ledig dag som alla andra fredags...
Så till den stora frågan vad har ja då gjort en sån här underbar dag joo de ska ja skriva om nu...

Vaknar typ vid 10 äter lite frukost samt sätter på mej och gör mej klar för dagen...
Varit på promenad med min kontaktperson samt ätit på Kina resturangen första gågnen i mitt liv så det var ju inte den sista gången jag var där kan ja ju säga^^
och sen klippte ja lite gräs tjäna 100:)
så gick jämt ut kan man säga dock känna ja väl 20 kr på allt som allt..men men...Hem tvätta,plocka undan sitter vid datan och lite anant...
samt går hem till mamma och blir med henne till bolaget samt pekås och ica:) 
hem till mej och fixa mej inana ja drar till mamma och är med henne en fredag kväll så vi spela yatsz,kasta lite pil tog en cider och lyssna på musik satt och prata och där gick jag hem till mej och söv^^


Lördagen den 15/6
Vaknar vid 9 tiden typ med att katten kommer och ska ha mat bara att gå upp..
Käkar lite frukost,plockar in disken hämtar tvätten från källaren och råka glömma den när man kommer upp XD
Ringer till brorsan och frågar vad man ska göra med ett spel som inte fungar säger att jag måste ner ditt...visst säger ja....går till mamma och frågar henne.....så snäll mamma man har så åker vi ner mott vålberg med datan så blir ja kvar under natten...
Väl där så plockar ja upp datan samt få i gång den sätter i gång allt ting och ska börja instalera spelet p nytt...
efter nån timme när jag ha varit där komemr brorsan hem och vi ser på film och skrattar så har ja ju sönder deras vidoe;/ jag och saker går inte så bra i hop men men...

lägger sig ner och sätter i brorsans internätt i ställe....så de får fortsätta under natten...


Söndag den 16/6 vaknar vid 10.00 ser att spelet är klart...äter lit frukost medans brorsan och hans ex eller vad nu man kallar det sover....inte på datan lite kollar lit tv...
efter nån timme i min ensamhet med deras katter så vaknar brorsan vdi 2 tiden så vi går till affären och handlar lite samt köper oss en glass så går vi hem och jag packar i hop datan och inväntar mamma...
Mot ÖoB och kollar lite där med mamma så det blev väl lite grejer som man köpte dock köpte ja bara mat ^^medans mamma köpte lite anant smått och gått samt nya sandaler till henne...
och sen hem mott sunne...
väl här så har ja inte gjort så möö mer än städar,fixat tvätten samt lite annat..så nu sitter man här och väntar på att klockan ska ticka snabbare så man får sova nån timme inana man ska upp:)








Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards